Note: You are using Internet Explorer 11, which may have display errors, we recommend using a browser such as Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge or Safari

späť

Sto je naďalej svetovým lídrom na poli externých zatepľovacích systémov

world_leader_logo_body

Možno si poviete, že to by o sebe mohol povedať každý z väčších dodávateľov kontaktných zatepľovacích systémov. Mohol, ale na rozdiel od ostatných to má Sto "čierne na bielom". Tú úlohu "šampióna" mu navyše udelil nezávislý tím švajčiarskej univerzity a svet o tom informoval prestížny nemecký hospodársky týždenník Wirtschaftswoche.

Naši západní susedia majú jeden veľmi dobrý zvyk, ktorý by stálo za to zaviesť aj u nás. Každoročne u nich vychádza prehľad stredne veľkých nemeckých, rakúskych a švajčiarskych firiem, ktoré by si mohli vo svojom odbore podnikania nárokovať označenie "... global market leader". Slovensky sa to dá preložiť ako "svetový líder trhu v obore ...." Štyri kľúčové kritériá sú vopred dané a nemožno ich obísť - spoločnosti, ktoré chcú byť týmito šampiónmi, musia mať vo svojom obore najvyšší alebo druhý najvyšší podiel na trhu, ich ročný obrat musí byť najmenej 50 miliónov EUR a aspoň polovica musí byť vytvorená v zahraničí. Súčasne musia byť aktívne aspoň na troch kontinentoch.

Spoločnosť Sto SE & Co. KGaA splnila všetky tieto kritériá v obore "vonkajšie fasádne zatepľovacie systémy" a potvrdil to aj rebríček, ktorý na rok 2021 vydala švajčiarska univerzita HBM Unternehmerschule Univerzity St. Gallen v spolupráci s nemeckým týždenníkom "Wirtschaftswoche" ako mediálnym partnerom.